vrijdag 24 augustus 2007

for sale - buy now

Ok, het hoge woord moet er maar eens uit: DE REUNION! Ik zeg: vrijdag 2 november! En om de druk op de gemeente WGD niet onnodig op te voeren, doe ik hierbij meteen een voorstel voor een alternatieve lokatie. En wel een fabelachtig mooi eiland (KLIKKEN MAARRRR), een kilometertje of tachtig verwijderd van de kust van Panama. Het heet nu nog Isle Caribe, maar binnenkort zal het luisteren naar de naam Reunion Island! Want het extra goeie nieuws is dat deze drie en een half hactare metende parel te koop staat. Voor het luttele bedrag van $98.000,-. Een fooi! Ogenblikkelijk onze spaarvarkens aan diggelen meppen, wat mij betreft. Tel even mee: 98.000 gedeeld door 11 is slechts 8.909 p.p. Je eigen stukje paradijs op aarde voor minder dan 10.000 euro? Dan zijn we klaar toch? Bon, laat even weten of de datum schikt. Dan open ik alvast een gezamenlijnke rekening voor de acquisitie van het eiland. Dat alles - om alvast in de stemming te komen - moezikaal begeleid door Staralfur van Sigur Ros. Picture jezelf languit op het hagelwitte strand van Reunion Island met deze ruisende schoonheid op je iPod. Ogen dicht, oren open. Ik bedoel maar...

LISTEN&LOAD: Staralfur - Sigur Ros
INFO: Sigur Ros op het web

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Euh.... mooie datum 2 november. Alleen, ... ik ben 3 november jarig en aangezien ik nog enkele (niet al te veel) vriendjes en vriendinnetjes buiten ons cluppie om heb stem ik toch voor een andere datum.....
Week later?

Anoniem zei

En nu we het toch over data hebben: vergeet niet 15- 16- 17 augustus 2008( en die week erna) vrij te boeken!!

Anoniem zei

Aha, betrapt: je houdt er dus andere vrienden op na. SCHANDE~! Nee, je hebt gelijk. Leek mij wel tegelijk ook wel weer een mooie combi, maar ik begrijp het. Week later is voor mij helemaal OK olé olé!