woensdag 22 augustus 2007

YOGHURT

En we aftermathen vrolijk verder! In het rijtje moezikale memories aan het polderparadijs was ik vergeten om het half uurtje James Holden te noemen. Want jazeker, deze nerd onder de DJ's pakte me compleet in met zijn linksdraaiende biogardemix van techno en uh..., tsja..., trance? Oewa! Wat???? Zou het dan toch? Is het zover? Vind-ik-trance-goed? Nou ja, ja dus... Tenminste, als het 't soort dwarsdromerige technotrance is dat Holden produceert wel ja! Dan hang ik de slingers op. En gelukkig heeft het in het geheel NIKS te maken met de trancevla van Tiesto en de zijnen. Enniewees, dit vind ik briljant. Luister hieronder naar Holden's One for You: de korte radio-edit en de full version. Sweet dreams!

LISTEN&LOAD:
One for You (radio edit) - James Holden
One for You - James Holden
INFO: James on the web

Geen opmerkingen: