dinsdag 7 augustus 2007

one way ticket to the...

SLECHT NIEUWS! Slecht nieuws voor iedereen die vanwege mijn afwezigheid dacht dit jaar als eerste naar de tent te kunnen terugkeren. Nou, vergeet het maar. Die race ga ik gewoon weer winnen, want - jazeker - ik heb een ticket! Verworven in het zwarte circuit, voor veels te veel geld (natuurlijk). Maar goed, ik doe maar net alsof de meerprijs rechtevenredig meer plezier oplevert. En in dat geval ga ik héél véél plezier beleven. Maar laat ik niet te vroeg juichen. Eerst maar eens kijken of het kaartje niet nep is. Kleine kans hoor, want ik sloot de deal met een ontwapenend schattig jeugdig stelletje. Prototype Lowlanders! Je kon ze zo uittekenen: hand in hand huppelend, op naar de Alpha. Ze hadden alleen hun huis een beetje merkwaardig ingericht. Wie zet er nou een kopieerapparaat in z'n woonkamer!?

Naja, als straks bij de poort blijkt dat ik toch ben opgelicht, zal ik me troosten met de gedachte dat ik in elk geval heel behendig ben opgelicht. Ach, het komt allemaal goed. Ik ben er bij en ik ben blij! Daarom een blij liedje, een obenullig blij eighties-stompertje. Yihaaaaaa!

LISTEN&LOAD: What I like about you - The Romantics
INFO: Romantics on Last FM

2 opmerkingen:

Anoniem zei

smook zegt: Hoera!!
En: wij zijn weer thuis

Anoniem zei

Timmerik zegt: Goed man!!! Je bent ook niet de enige héé, de kranten staan vol van kaartjes gedoe. Smook is back home!! ..en wij gaan morgen naar Milano...see you at Riviera!!!