vrijdag 24 augustus 2007

Vroeg gepiekt, is oud gedaan

Incominggggggg! Nee, dat deze er aan zat te komen, zal niemand verbazen. En ook de titel hoef ik niet uit te leggen. Hier is 'ie:
DJ Camping's Piek ik te vroeg? Miks (LL07 Afterparty).
Een 77 minuten durend naspel van ons verblijf in polderparadise; een staalkaart van wat we zagen, hoorden en voelden (en soms mis liepen); een alibi om alles nog een keer op te roepen.

Synchroon aan het gedachtengoed van het festival doet deze miks bijna alle (nou ja, alle..., véél) uithoeken van de muziekwereld aan. Britpop, electro, singersong, ska, rave, street, techno, trance, rock, americana, unplugged, funk, fiesta, doom, pop, postpunk... You name it, 'Piek ik te vroeg' has it!

...flipperkast...

En 'Piek ik te vroeg' zou 'Piek ik te vroeg' niet zijn als 'ie niet... - mais oui - te vroeg zou pieken natuurlijk! Hey, we zijn loyaal aan Sjoemp, of niet soms? Binnen de minuut is het piek-time. Beloofd. En daarna volgt een flipperkast aan stijlen. Zoals LL is. Die diversiteit maakt het miksen er overigens bepaald niet makkelijker op, maar ik hoop dat de spelvreugde er ondanks de hier en daar wat wringende overgangen in door klinkt. Want spelvreugde, dat had ik! Tijdens LL en óók bij het bakken van dit ding. En jullie hopelijk bij beluistering. Misschien moesten we 'm eens gezamenlijk beluisteren!? Iets met een reunie of zo... WAT EEN IDEE!

LISTEN&LOAD: DJ Camping's Piek ik te vroeg? Miks (LL07 Afterparty)
Klik hoes voor full screen tracklisting!

1 opmerking:

Anoniem zei

Sloopski zegt: ik piek zeker te vroeg, 't moet nog wknd worden!!!!!

Even een wat dB's op een rijtje:

Hoe lang mag je gehoor volgens de Arbowet worden blootgesteld aan hard geluid?

dB(A) niveau max.veilige blootstel.
80 8 uur per werkdag
83 4 uur
86 2 uur
89 1 uur
92 half uur
95 kwartier
98 7,5 minuut
101 3,75 minuut

Let op dit gaat om werk uren.

Publiek mag meer hebben en mag er langer in staan.

"Play fuckin' loud!"

Maar goed de pieken die Timmerik heeft gemeten zit tussen een cirkelzaag en een piek van een symfonieorkest in.

Normaal zou het geluids niv. voor het publiek niet hoger mogen zijn dan 105 dB (gemiddeld) aiaiaiai

Dus dit keer geen muziek tip maar een gezondheids tip: wees voorzichtig met je oortjes want voor je het weet ......

gr. en een fijn wknd