zaterdag 4 augustus 2007

007

Zero 7 = lastig geval. Dat leg ik uit: bij de eerste kennismaking moest ik echt he-le-maal niks van ze hebben. Een poor man's Air, oordeelde ik. Totdat ik ze live op LL zag en niet kon ontkennen dat ze er daar in slaagde om die vochtige polderweide tijdelijk om te toveren in een hagelwit strand op de Bahama's. Zo'n sun kissed groove dropten ze daar! Desondanks bleef Zero 7's studiowerk me maar matig boeien. Totdat ze N.E.R.D.'s Provider in een gloeiende riemiks met glijmiddel bewerkte. En toen Zero 7 op haar beurt weer geriemikst werd door Simian, dat hun (te) slicke hit Destiny met schuurpapier bewerkte, ja, toen stak ik dus net zo makkelijk weer over naar het pro-kamp. Voor de time being, want opgepast, ik hou ze in de gaten! Lastig geval.

LISTEN&LOAD:
Provider (Zero 7 remix) - N.E.R.D.
Destiny (Simian remix) - Zero 7
INFO: Zero 7 on the web

Geen opmerkingen: