zaterdag 25 augustus 2007

boven aub

En we noteren alweer de tweede entry van Scratch Massive op Campingdisco. In juni legde ik hun Shining in my vein al in de etalage en bovendien kenden we ze al véél langer. Vanwege het fantastische Seeing is believing natuurlijk. SM-classic numero trois heet Girls on Top. Op zich al een hele juiste titel - want zo is het -, maar het is óók nog een keer een denderende en donderende dansrocker! Met name in deze Breaks-version is een onmiskenbare Underworld-echo hoorbaar. Dat alleen is al reden genoeg om 'm een keer (wat zeg ik? heel veel keer!) op vol volume uw huiskamer of iPod in te jagen. Yihaaaaa, Girls on Top!

LISTEN&LOAD: Girls on Top (Breaks Version) - Scratch Massive
INFO: Scratch Massive on Myspace

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Alleen die titel al en ik ben verkocht!!!!! Jiehaaaaa! Werderom één om te spelen vooraf aan Harder, Better, stonger....DJ Camping beinvloed de privéé party's!
Timmerik

Anoniem zei

Beïnvloeding van privépartijtjes? Mijn naam is haas....
Die ringtones zijn abfab! Toch mag de ultieme lowlandstune niet ontbreken, die van; ooooh woohoohoo oohoowoohoohoo. Domdom, ik heb geen idee wie het zijn. Zie ook afsluiting van de silent disco miks. Enne, is de opening van take me out van franz ferdinand een optie? Ja, zo kunnen we nog wel ff doorgaan. X TQ

Anoniem zei

smook vraagt: Haasje de voorste of haasje de bovenste?

smook zegt: beetje spuit elf, ok, maar wat is die cd van ulrich snausch, a strangly isolated place, ontzettend goed zeg.
Zo, dat is er ook weer uit.

Anoniem zei

Jaaaaaaaaaaa! Ullie! Nou welkom in het liefhebberskamp!