woensdag 1 augustus 2007

kangaroo

Gedurende de zojuist aangevangen operatie 'Clean up your iTunes library, you lazy bastard!' stuitte ik op eigen werk uit januari 2006: de Down Under Up Above Miks, speciaal gebakken voor ons aller Sjoempie. Omdat ze destijds een tripje Down Under ondernam. En ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was over de kwaliteit van het ding. Strak gemikst (voor mijn doen), doeltreffend opgebouwd en behoorlijk uitgebalanceerd. Fijne platenkeus ook, met flink veel variatie! Een representatieve staalkaart van wat het alternatieve danscircuit anderhalf jaar geleden te bieden had, aangevuld met enkele verrassende souvenirs uit onze jeugdjaren. Minpunt van deze miks is dat ik op gezette tijden wel erg enthousiast van de effecten gebruik maak. Denk dat ik mijn nieuwe decks toen net binnen had, dus daar reken ik op enige clementie uwerzijds.

Hoe dan ook, of jullie nou zitten te wachten op zo'n flashback is natuurlijk maar de vraag. Net als de vraag of jullie bereid zijn daar voor de zoveelste keer opslagruimte voor op te offeren. Naja, laat mij maar in die waan (; Ik durf 'm in elk geval warm aan te bevelen. Van dat opruimen van mijn iTunes is overigens weinig terecht gekomen...

LISTEN&LOAD: DJ Camping's Down Under Up Above Miks
Op plaatje klikken voor kamerbreed kunstwerk en nummerlijst!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

smook zegt: ik kan je melden dat ik gister met kippenvel (30 graden)lag te luisteren naar ziekenhuismix 2.

Anoniem zei

Joehoe, koehoel!