woensdag 22 augustus 2007

should I stay or should I go

'Wat een livegenot', jubelde Juapo maandag in de comments. En ook Smook deed een telefoonmuntje in het zakje: 'misschien wel het beste van het hele weekend'. Ja hallooooooo, is dat nou om ons wegblijvers een beetje te zieken of was Goose - want daar gaat het over - écht zo goed? Ik vrees antwoord B. Zeker nu ik hun single Bring it on heb gehoord. Poei, een atoombom! Kan me inderdaad wel voorstellen dat de gansjes er op het podium een explosief feestje van kunnen maken. Mmmmm..., de blijvers krijgen gelijk... Terecht.

En ik heb eindelijk het antwoord op mijn vraag: 'waar zijn de Belgen?' Nou, hier dus. Allez Kortrijk!

LISTEN&LOAD:
Bring it on (MSTRKRFT JFK remix) - Goose
UPDATE! Bring it on (Teenage Bad Girl remix) - Goose
INFO: Goose on the web

6 opmerkingen:

Anoniem zei

smook zegt: beste mensen, Big man Y is daadwerkelijk een echte vent. Ik ben nu ook overtuigd. Waarom? Op Groove armade "even" door zijn enkel, niet piepen, doorgaan met feesten en nu in het gips. Botje versplinterd!
BMY, succes man!

Anoniem zei

Huh??? Ja, dat is pas BIKKELEN. Go BMY go!

Anoniem zei

Ennuh..., dat had niks met die crash over de ketting op veld G te maken?

Anoniem zei

Sloop: Niet te geloven wat een bikkel zeg. sterkte maatje x

Anoniem zei

Timmerik: Net met BMY gesproken en hem op deze blog gewezen...want die moet ie toch ff lezen héé. Master Man Y, you're really great.
Geziet van je gedwongen free time...en enjoy se music!!!
Bij de weg, ik heb de nieuwe van Unkle gekocht....dat moest na hun optreden!

Anoniem zei

Big Man YY zegt: Hee mannen! Grappig om te zien dat er voorheen toch nog enigszins aan mijn mannelijkheid werd getwijfeld. Mooi is dat... Hahaha. Voor degenen die het nog niet wisten: ook deze jongen heeft gerugbyd vroeger!
Bedankt vor het medeleven, Groove Armada was voor mij hoe dan ook één groot hoogtepunt. Tezamen met Goose, LCD SS en toch weer Saybia.