zondag 7 oktober 2007

plukje

Eén update is geen update, zeg ik altijd maar. Dus nummer twee is coming your way (aldus uw DJ-dichter)! Na de aanvulling op At les van Karel Kreek wordt hier Nathan Fake's You are here geactualiseerd. Maar dan moet ik misschien eerst nog even rewinden naar de aanvankelijke entry van die track. Die maakte namelijk onderdeel uit van mijn vakantie-overdracht en aangezien die nogal van de lijfige was, kan ik het me zo voorstellen dat niet iedereen zin had om dat spervuur aan postings van A-tot-Z te beluisteren.

...breekbaar...

Hoe dan ook, dáár vind je dus de oorspronkelijke uitvoering. Zéér de moeite waard! Net als de update hieronder, waar je hoort hoe Four Tet de breekbare bieten van You are here met een pincet heeft opgepakt om ze vervolgens met een miniscuul penseeltje over te verfen. A-dem-be-ne-mend. Maar dat zal de oplettende lezer niet verbazen omdat zowel Fake als Four reeds meer dan één camping-award op zak hebben (zie hier, daar en hier en daar) In lijn met de onderstaande update word je ook bij deze plaat langzaam maar zeker door wolken omringd. Laat je meedrijven. En lossssssss...

LISTEN&LOAD: You are here (Four Tet remix) - Nathan Fake
INFO: Nathan Fake on the web

Geen opmerkingen: