donderdag 11 oktober 2007

Zo zaten we toch allemaal?

Daar zaten we, met ons cassetterecordertje op ons kamertje. Het bij de platenwinkel gehaalde Top 40-blaadje zorgvuldig uitgespreid op de vloer. Wachtend tot dat ene nummertje aan de beurt was. En dan maar hopen dat Eric de Zwart er niet één of andere SUPERRRRRRRRSTIP of ALAAARMSCHIJFFFFFF doorheen zou tetteren. Uit dat tijdvak stamt Mari Wilson's Just what I always wanted: één van de plaatjes waarmee ik destijds mijn BASF'jes en TDK'tjes vulde. Gisteren hoorde ik 'm op de radio en alles kwam terug. Ik was weer, pakweg, veertien! Bizar hoor, dat één liedje zoiets kan veroorzaken. En als is het een zeldzaam zoete moezikale suikerspin; natúúrlijk vind ik 'm nog steeds ge-wel-dig! Nou ja...

LISTEN&LOAD: Just what I always wanted - Mari Wilson
INFO: Mary Wilson the web (de wandelende suikerspin is still alive!)

Geen opmerkingen: