zondag 14 oktober 2007

schrobben!

Met al dat vlijtige getik zou ik bijna vergeten dat er zo nu en dan óók nog een potje gemikst moet worden (mág worden, that is). Dus daar ging ik. Met tracks uit de recente postings als basismateriaal. En er zat nogal wat tussen: van hersenschuddend hard tot sluipend subtiel; van ouwe bekenden tot nieuwe buren en van toen en nu. Dat alles vind je hier, op de It's a dirty miks miks but somebody's got to miks it..., uhm... miks. Ja, op die titel moeten we verder maar niet in gaan. Of misschien toch . Heel even. Want hij heet namelijk zo omdat het een tamelijk ongewassen miks geworden is. Hoe divers de afzonderlijke tracks ook mogen zijn, ze zijn allemaal van de straat. En een enkeling uit de goot. Vandaar dus die titel, maar ik geef meteen toe dat het ook korter had gekund. Te laat! Hij is er nu en hij is wat 'ie is: eerst luisteren, dan douchen!

LISTEN&LOAD: It's a dirty miks miks but somebody's got to miks it (DJ Camping)
CLICK PIC 4 FULLSCREEN TRACKLIST & ARTWORK

4 opmerkingen:

Diekjoe zei

haha, dit soort titels trekt dan toch weer mijn aandacht. Fijne tracks, dus de miks ligt nu op mn draaitafel as we speak. Ready voor een spin!

Anoniem zei

Oi, DQdieloe! Zo is het! Benieuwd wat je er van vindt.

Diekjoe zei

Fijne mix hoor! Zo hoor ik ze graag!

Anoniem zei

Had al zo'n vermoeden (;