zaterdag 27 oktober 2007

miskend talent

Toen ik gisteren nogal laat terugkeerde van een partijtje had ik ernstige behoefte aan wat easy listening om de nadreunende deunen van de dansvloer het zwijgen op te leggen. En dat lukte. Met ondergaande beauty: Twisted Mess van Neneh Cherry. Onlangs opgepikt omdat ik ergens las dat een DJ (zijn naam is me nu even ontschoten -het was láát gisteren...) niet kon geloven dat dit nummer nooit een wereldhit werd. Niet op eens op singel uitkwam zelfs, want Twisted Beauty verscheen enkel op de soundtrack van een film waarvan de naam - het zal u niet verbazen - me momenteel eveneens niet te binnen schiet (zo laat ja). Enniewees, de DJ Zonder Naam had gelijk: je hoort hier een prachtige en beklemmende pop-ballade, die geheel ten onrechte in de schoot van de obscuriteit verborgen bleef. Zegt het voort!

LISTEN&LOAD: Twisted Mess - Neneh Cherry
INFO: Neneh Cherry at the web

Geen opmerkingen: