dinsdag 23 oktober 2007

Reality bites

We blijven nog even op het slappe koord balanceren. Nu alleen niet in relatie tot het al dan niet geslaagd binnenste buiten keren van een klassieke pop slash rock-song. Nee, de evenwichtsoefening heeft dit keer betrekking op een nieuw nummer: de Alan Braxe-riemiks van Kylie Minmogue's verse single 2 Hearts om precies te zijn. Want die is op-het-randje hoorrrrrrrr. Een lastig geval if there ever was one! Moeilijk-moeilijk-moeilijk. Alleen al omdat ik het kleine Kylie zo gun. Evenals campinglieveling Braxe overigens. Op basis van hun in het verleden behaalde resultaten verdienen ze alletwee op voorhand het voordeel van de twijfel. Maar is dat voldoende? Met een donkere bril op zie (en hoor) ik La Minogue hier een Goldfrappje doen. Zeker niet slecht, maar... do we need another Goldfrapp? Zet ik echter mijn roze bril op, dan zie (en hoor) ik een bovengemiddeld feestelijke vloervuller, die in staat moet worden geacht om een bovengemiddeld aantal handjes opwaarts te laten bewegen. Donker of roze, thats the question...
(denk-denk)
Au, DONKER it is. Kylie valt er af. Waarom dan toch een plek op de Camping? Omdat ik vurig hoop dat ik me morgen afvraag hoe het mogelijk is dat ik aan deze Kylie-classic heb kunnen twijfelen. Mmmmmmm..., slim chance. Truth hurts.

LISTEN&LOAD: 2 Hearts (Alan Braxe remix) - Kylie Minogue
INFO: Kylie Minogue on the web

Geen opmerkingen: