dinsdag 18 september 2007

BIJNA

Nog een novaatje: Smile and Receive van Swayzak, afkomstig van hun juichend ontvangen nieuwe alboem Some Other Country. Het origineel is me net iets te smooth, maar deze riemiks van Apparat does all the tricks! Lekker pesterig. Komt die climax, komt 'ie... Of nee, ik wacht nog even. Dat werk. Aantrekken-afstoten, aantrekken-afstoten. En we weten allemaal - tenminste, dat hoop ik voor u (en de uwe) - dat lang uitstellen tot groot plezier kan leiden. Iedereen die nu denkt 'waar hééft die man het over?' raad ik aan om nog vandaag te gaan oefenen. Met dit sexy beest op vol volume als soundtrack. Zij die de deugden van het uitstel reeds proefondervindelijk kunnen beamen, zijn vermoedelijk al bezig (;

Poehpoeh
, ik heb m'n portie puberale beeldspraak weer binnen hoor, deze maand dan... Neem het mij niet kwalijk. Smile and Receive!

LISTEN&LOAD: Smile and Receive (Apparat remix) - Swayzak
INFO: Swayzakweb

Geen opmerkingen: