donderdag 27 september 2007

You son of a...

Nou ja, OK dan..., die jongen kan er natuurlijk ook niks aan doen dat zijn vader Sting heet. Dus laat ik dat biologische lot niet tegen 'm gebruiken (hij heeft het al zwaar genoeg). Ik hoef nu niet meer uit te leggen dat ik Sting - de post-Police Sting, that is - hááááááát, he? Want zijn zoon (Joe Sumner) is het, die hier de ruimte krijgt. Zoonliefs bandje Fiction Plane om precies te zijn. Met Two Sisters hebben ze een nogal aanstekelijk stuiterpoppetje ter wereld gebracht. Het ding leunt net als papaatjes Police sterk op reggae-ritmes. Flauw en voor de hand liggend mopperde ik aanvankelijk, maar toen ik hoorde hoe het liedje na 2 minuut 40 onverwachts ontplofte, daalde m'n zuurgraad om vervolgens plaats te maken voor sympathie. Joe is een fijne jongen; Two Sisters fijne meiden.

LISTEN&LOAD: Two Sisters - Fiction Plane
INFO: Fiction Plane on Myspace

Geen opmerkingen: