donderdag 20 september 2007

The road to WGD

OK-OK, de omgekeerde nine eleven in WGD is nog ver weg, maar dat gaat me er niet van weerhouden het voorpretvuurtje alvast een beetje op te stoken (lees: jullie een beetje te manipuleren). Want wat worden de fuifnummers van LLReunion 07? Waarop gaan we door het geluid? Welke tune gaat HET doen? En dan doel ik dus op nieuw spul. Het reunionrepertoire kan namelijk wel wat verjonging gebruiken.

Geheel vrijblijvend (mmmmmm-mmmmmm) gooi ik hierbij een suggestietje of twee over de schutting. Gewoon, om de gedachten te bepalen... NOT! Toegegeven, het is ordinair zieltjes winnen. Maar hey, waar staat geschreven dat zulks verboden is? Nou dan! Benieuwd of één van de nu volgende tipskies de WGD-zegen krijgt. Pls advise!

Allereerst de Angello/Ingrosso-riemiks van Hard Fi's Suburban Knights. Vergeet de eerste minuut. Maar daarna... Hey-hey-hey-ho-ho-ho! Ben ik nou echt de enige die hiervan z'n boxen wil opblazen? Dan Boys Noize's And Down, beestachtig goed! En wat te denken van de Alpha Disco-killer Chelsea Dagger van The Fratelli's? Wie springt met me mee op deze laag overvliegende versie van Digitalism's Idealistic? Pleaeaease! Of misschien de crazy rhythms van Wolf like me van TV on the Radio? Eindelijk weer dansen op alternatieve gitaarrrrrrrrock!

Nou, en zo zijn er nog een stuk of honderd. Zal de komende week vast en zeker nog een paar keer aan wedstrijdvervalsing doen, zeg ik er maar meteen bij.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

smook zegt:die van hard- fi komt nu al binnen!

En verder: ik tref mijzelf de laatste tijd steeds springend aan op reverend & the makers, heavy weight....., maar dit terzijde

Anoniem zei

Bueno! We noteren de Rev.

Anoniem zei

smook zegt: en onderschat toch ook die nieuwe van underworld, crocodile, niet. Kan behoorlijk nasty binnenkomen