vrijdag 21 september 2007

geestvervormend

Opgelet allemaal: gevalletje beinvloeding in aantocht! Want wat zou ik ontzettend graag een aantal medestanders vinden voor de nog maar kort geleden aanbevolen (clickon maarrrrr) Swayzak-track Smile & Receive (in de Apparat-riemiks). Liet 'm gisterenavond slash nacht nog eens flink door de KTF razen en toen viel het kwartje pas echt goed. Jezoes-Jozef-Maria-en-de-Heilige-Geest! Wat een bizarre, bedwelmende en briljante techno-trip. In mijn recensie had ik er bij moeten zeggen dat je Smile & Receive uitsluitend dient in te nemen als je je in Reunion-sferen bevindt (of het kan oproepen). Cruciaal. Op een nuchtere maag en dito gemoed zou je er eigenlijk niet eens aan moeten beginnen, anders organiseer je je eigen teleurstelling. Deze zwever is namelijk ge-scha-pen voor het Reunion-rush hour; voor de piekperiode van de party, wanneer alle zintuigen in optimale staat van lenigheid zijn. Als je alle schillen van je hebt afgepeld. Pas dan ontwaakt dit ding. Dán hoor je het hallucinerende walhalla. Dán voel je de extase als 'ie zonder waarschuwing opeens door je bloedbaan bruist. Zo-eentje. Ik promoveer 'm dan ook subiet tot Future Reunion-classic en claim bij deze alvast het time slot 00.00 uur. Wie doet mee? Wie-o-wie?

2 opmerkingen:

Diekjoe zei

nok, nok, its me! Who? Diekjoe! Wordt tijd dat ik me er weer eens tegenaan bemoei (-:
Heb ondank het te vroege tijdstip toch alvast deze future reunion classic een spin gegeven. Gevaarlijk, maar vertrouwend op de titel Smile & Receive (doe lately niet anders)dacht ik wat the f..k. En zowaar, ook ik krijg al zin in de Reunion en 00.00 uur moeten die kleine erwt en ik toch wel halen (-: Dus mij krijg je wel mee hoor. Zal m zekers vanavond nog eens hard en ruig door de KTF laten dwalen.

En camping gaan met die miks. Niks geen block of anderszins. Je kan het, dat weet ik. Anders kom ik je persoonlijk een schop onder je kont verkopen.

Anoniem zei

Wie gaat nou wie een schop onder de S geven!? Véél te lang geduurd DQ. Buik of geen buik, ik heb je nódig. Dus bemoei je er inderdaad maar 'ns tegenaan. Lot of catching up to do DQ-dear!

Ben blij dat je er weer bent & don't be stranger. Dan zal ik m'n best doen op die miks (;

Welcome back kleine (en die nog kleinere)!