zondag 16 september 2007

Objection your honor!

Eentje nog. Omdat ik het zo leuk vind. En vooral omdat deze zo leuk is. Wereldkampioen COOL zal ik er zeker niet mee worden, want het is een dikke vette guilty pleasure. Misdadig uncool bijna. Zonder ook maar met de ogen te knipperen zou de muziekpolitie me minstens vijf jaar op water en brood zetten als ze erachter kwamen hoe goed ik dit vind, maar dat deert me niks. Ik tart ze (toegegeven, dat is nogal een onbetekenende heldendaad, aangezien de muziekpolitie natuurlijk helemaal niet bestáát). Desalniettemin, herinnert u zich deze nog (nog, nog, nog, nog...)!? Thinking of you van The Colourfield. Zoetere liefdesliedjes dan dit ding worden ze niet gebakken. Onnozeler evenmin. Maar toch... Toch krijg ik van zulks een heel apart gevoel van binnen. Yep, guilty!

LISTEN&LOAD: Thinking of you - The Colourfield
INFO: The Colourfield on the web

Geen opmerkingen: