dinsdag 11 september 2007

Wat doen ze nou!?

Muse op de dansvloer? Mmmmmmmm, da's bepaald geen automatisch één-tweetje. Normaal gesproken zouden de genadeloze gitaarsalvo's die het Britse drietal op de toehoorder pleegt af te vuren een probaat middel zijn om een gemiddelde club binnen de minuut leeg te vegen, maar wat is vandaag de dag nog normaal? U voelde 'm al aankomen. Precies. De Bellamy Brothers gaan hier against all ods tóch met de voetjes van de vloer. Dit dankzij hun landgenoten van Simian Mobile Disco, die Muse-stamper Knights of Cydonia (moet bij dat nummer steeds aan Zuske en Wiske denken!) een dance-impuls hebben gegeven. En zoals ik al zei, against all ods zitten de dancing shoes Muse als gegoten. Jaha, met de juiste windrichting zou deze zelfs zomaar eens een Reuniontje binnen kunnen waaien.

LISTEN&LOAD: Knights of (tante) Cydonia (Simian Mobile Disco remix) - Muse
INFO: Muse on the web

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee DJ, ik ben wel in voor verrassingen...muse electro stuiter??? Het wordt steeds gekker! Helaas, ik vind hem niet zo geslaagd...en met de woorden van smook van een tijdje terug:"dat kan jij beter" Een nieuwe mash-up uitdaging?
Timmerik zaiz hello

Anoniem zei

Hey man! Shoot, ben helemaal vergeten je de moneten over te maken. Ga ik snel doen.
Evenals de poging tot mash up. Maar das nog lastiger dan ik dacht (;

Juapo zei

Ola diejay, djeazus ben je soms op vakansie gewees? Quelle tempo avec les nouvelles bloques! Awel, als we je gaan stimuleren voor wat mash ups dan heb ik vorige week ook nog wat tipskies voor je verzameld. (Piek ik te vroeg variant;) Oh my God van Mark Ronson ft. Lily Allen, ook de clip is erg fijn. En verder een leuke van Zwolsche bodem, in je "Eigen Wereld" van Opgezwolle, leuk tekst hihi. Zo DJ ik zeg gas derop houden en recht zo die gaat.

Juapo zei

Ennuh oja, ik had nog even met Smook gehad over Justice in het Paradijs. Ik weet niet of ik joe ga joinen maar gewoon voor de fun en info toch nog even getsjekt maar er is nog geen offizieele voorverkoop ofzo.

Anoniem zei

Ola Juapoman, thnks voor den tipsssss. Ga ze checkon! Ronson ken ik. Fijne plaat ja!