vrijdag 21 september 2007

Stampertje

Ja, I know, ik ben u nog een home made mash up schuldig, maar dat blijkt uiteindelijk toch niet zo'n abc'tje te zijn als ik aanvankelijk vermoedde. Vooral de vocalen vormen het obstakel. Die precies in de pas laten lopen, is bijna hogere wiskunde. En zij die mij al wat langer kennen, weten dan dat dit probleem (oh nee, 'uitdaging' moet je dan geloof ik zeggen) van niet geringe omvang. Des te groter was mijn bewondering, toen ik de hieronder gepresenteerde mash up onder oren kreeg. Een zeer zeldzaam geval bovendien, omdat de twee samengebalde songs nu eens geen dance-tracks zijn. Neen, hier is ene FuTuRo met twee ernstige pop-rockers aan de gang gegaan: Pink Floyd's Breathe en Stay with me till Dawn van Judie Tzuke. Het resultaat verdient een open doekje, want het geheel is echt vele malen meer dan de som der delen. We horen hoe een nieuw lied wordt geboren (geef toe, pure Slauerhoff). Een WOLK van een lied!

LISTEN&LOAD: Breathe with me till Dawn (blended by FuTuRo) - Pink Floyd vs. Judie Tzuke
INFO: FuTuRo's wWw
Gepikt van Motel de Moka.

1 opmerking:

Anoniem zei

smook zegt: die masch up van jouw bewaar je dan toch gewoon tot WGD?!