zondag 2 september 2007

HOT

Een quickie vanuit het bloed- en bloedhete Kreta. Met een ijs- en ijskoude Geinkenen, een smeulende Lucky en een live-match van Real Madrid (0-1 door Raoul) ter grootte van circa drie vierkante meter op de muur gebeamed. Kan slechter. De vacanzione is sowieso al helemaal OK ole ole! Veel zwembad. Heel veel zwembad. Ik denk dat ik van mijn leven nog nooit zo lang achtereen in een zwembad gelegen heb. En de kleine M-ies looooove zwemmen. Wat een HELDEN!

Enniewees, ik houd het kort, maar wilde toch even een long distance postinkie proberen. Tipskie included! En wel een Chromatics-koffer van de Kate Bush-classic Running up that hill. Zo ijzingwekkend mooi als het origineel is deze na-aper uiteraard niet, maar geslaagd is 'ie zeker. Net als mijn holiday. En ik ben pas op dag drie. IK zeg hieperdepiep! Calimero!

LISTEN@LOAD: Running up that hill - Chromatics
INFO: Chromatics on Myspace

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Smook zegt: 'k heb uit betrouwbare bron vernomen dat eagle eye en A3 de reuni gaan organiseren.

Anoniem zei

Smook zegt: mag ik even een puntje scoren? bijgaand een tekst uit oor over ringtones. Camping, we hadden ons idee toch even door moeten zetten:

"door gebruikers ook zelf ringtones te laten maken die via de iTunesstore direct naar de iPhone kunnen worden gedownload.

Gemiste kans.....

Anoniem zei

Smook zegt:

langer dan 10 minuten kippenvel? Het kan, echt..

Nieuwsgierig? Underworld live at ultra 03-22- 03 en dan minuut 14.20- 25.30.
Veel plezier