zondag 16 september 2007

2e ronde

Dat ik de neiging heb om de tipskies hier op Campingdisco soms iets te enthousiast aan te prijzen, hoef ik niet te vertellen. U weet dat. Vermoed zelfs dat de lezers van dit blog standaard een familieverpakking zoutkorrels meebrengen als ze weer eens bezoekje brengen. En dat is geen overbodige luxe, want ja, ik sla het plankje zo nu en dan flink mis. Onlangs nog, bij de Simian Mobile Disco-riemiks van Muse's Knights of Tante Cydonia. 'Future LLReunion-classic', kraaide ik. Nou..., niet echt dus. In de verste verte niet! Maar ach, plaatjes pluggen is nou eenmaal een kwestie van trial and error. Hits and misses. En dit was een misser. Muse gedroeg zich op de dansvloer als een aap in een sigarenzaak.

Maarrrrrrrrr..., ik geef niet op! Het zou toch mogelijk moeten zijn om de Bellamy Boys wat souplesse in de heupen bij te brengen? Daarom hierbij een tweede poging, middels een riemiks van de Muse-mammoet Muscle Museum. En nu zet ik zwaarder geschut in. Dit keer worden de kanonnen namelijk door de mannen van Soulwax bediend. Jaha, pas op hoor. Die missen zelden. Hier in elk geval niet. Muse danst zich ineens een hoedje. Rocken deden ze al. Dat samen maakt deze rerub tot een fenomenaal wrede voetzoeker. Vind ik dan... Joe? Hit of miss? Pls advise.

LISTEN&LOAD: Muscle Museum (Soulwax remix) - Muse
INFO: Muse on the web

2 opmerkingen:

Anoniem zei

smook zegt: het is geen home- run maar toch zeker een honkslag.

Camping zei

2-honkslag?