vrijdag 6 juli 2007

Allemaal wel leuk en aardig met dat 5 Days Off, maar geef toe: het is wel lang... vijf dagen! Ik lag na 1 day off al op apegapen. Dat pak ik dus anders aan. Gewoon, DJ Camping's 80 Minutes ON Miks! Niks Off, on gaan we! Tachtig minuten lang word je van links naar rechts door het dance-domein gesleurd. Alle hoeken! En dat gaat niet altijd even zachtzinnig. Maar ja, don't we all like to play it rough sometimes...?

Wild miksje. Geslaagd miksje ook, vind ik zelf. Helemaal als je de behoefte voelt even wat stoom af te blazen of overtollige energie te lozen. Of als je wilt voelen dat je nog lééft. Wel, dat gaat met '80 minutes on' gegarandeerd lukken, dankzij jetsers van ondermeer Digitalism, Alan Braxe, Boys Noize, Felix da Housecat en MSTRKRFT. Wat springt er uit? Het afschuwelijk vuil rockende Idealistic van Digitalism (op een minuutje op 25) en de eveneens ongewassen Kris Menace-riemiks van Air's Mer de Japon. Maar óók de cleane, crispy housers van Gui Boratto en Claude Von Stroke geven een heel apart gevoel van binnen. Extra-goed nieuws is dat deze frisbee miksologisch naar mijn eigen bescheiden mening nogal te pruimen is, zowel qua sfeer als overgangen. En de ghost track (oeps, verklapt!) is mijn absolute favo van dit moment. Raden.

Enniewees. Ik snap dat je niet alles kunt/wilt downloaden, maar deze zou ik dan weer niet overslaan. Tachtig minuten er aan dus. Alleen de mevrouwen van het artwork snapten het niet. Ik zei nog: ON, niet off! Naja, heb verder niet aangedrongen...

LISTEN&LOAD: DJ Camping's 80 Minutes ON Miks
Click pic for setlist

Geen opmerkingen: