donderdag 19 juli 2007

waarom niet?

Yep, ik weet het-ik weet het, overkill ligt op de loer, maar nu ik al die weesmiksies toch bij de hand heb, kan ik net zo goed nog een Micromiksje door de brievenbus duwen. Zal het kort (proberen te) houden: hij luistert naar de naam RACE LUCK JUMBO LOVE en het is een bastaard-kruising tussen Air Race van Jose Nunez (hoewel ik nog steeds zou zweren dat Simon Lebon de vox verzorgt); Basement Jaxx's Good Luck in een riemiks van wonderkind Tim Deluxe; een mij onbekende re-rub van één van de LLReunion-oerclassics (juste: Underworld's Jumbo, that is) én een opgevoerde versie van RSL's zomerzoete vlindervanger The Love will be Strong.

Mijn vraag over het waar en wanneer van de volgende Reunion blijft overigens onverkort staan. Wil best een suggestie doen hoor, want ik herinner me nog een boerderijtje ergens in de middle of nowhere. Iets met Wippers... Daar kon alles! Nog een keer...? Reprise?

LISTEN&LOAD: RACE LUCK JUMBO LOVE (A Camping Micromiks)

Geen opmerkingen: