zondag 15 juli 2007

Camping wasse hier

Sommige dingen moet je niet willen uitleggen, andere juist weer wel. Dit is een typisch geval van uitleggen. Die titel, ja... Camping's Wassewassewassemiks? Wáááát!? WASSEWASSEWASSE???? Wassewassewie? Dat bedoel ik, sommige dingen moet je uitleggen. Komtie: Wassewassewasse is de titel van de meest recente hit van mijn oudste zoon. Gaat ongeveer zo: 'wassewassewasse, wassewassewasse, wassewassewasse, wassewassewasse, koning, koning, KIKKER!' Mind you, eigen compositie he. Pffffff, daar sta je dan, als wannabe-DJ. Nachten offer je op, hopend op enige faam, komt een 3-jarig mannetje doodleuk met zo'n monsterhit aanzetten. Alsof het niks is! Tsja, dan moet je je plaats kennen. Daarom dus deze titel, als eerbetoon aan het echte muzikale talent.

En wat brengt Wassewassewasse? Miksologisch gesproken een smoothie, nogal goed gelukt al zeg ik het zelf. Verder véél house, véél techno. Net als op The Beauty & The Beats verken ik hier nieuwe stijlen. Cleaner, kaler en minder climax-rijk misschien, maar óók stiekemer, gemener. Een zekere LLreunist wist dat ooit zo treffend als 'goor' te kwalificeren. En dát is dit wel. Goor. Hey, hij heet natuurlijk nievoorniks de Wassewassewassemiks (; Kon wel eens hele goede vrienden met de koptelefoon worden, dit ding. En als 'ie op 31 minuten en 43 seconden (stopwatch gereed) nog niet binnenkomt, dan vrees ik dat het nooit meer goed met je komt. Plezier!

LISTEN&LOAD: Camping's Wassewassewassemiks
Click pic voor art & tracks

1 opmerking:

Anoniem zei

smook zegt: dat beloofd heel veel goeds! DEze bewaar ik voor de vacantie. Voor een zwoel avondje met rose.
Zal wel lekker binnenkomen.