dinsdag 3 juli 2007

HELP!

Oi, help me out here! Ben momenteel m'n zogenoemde back catologue aan het vastleggen; dat wil zeggen dat ik van al mijn miksjes (nou ja, in de meeste gevallen 'pogingen tot...') de titels tracht te achterhalen. En dat zijn er veul! Heul veul. Kijk maar on your right hand side, ergens beneden. Daar staan ze, onder de noemer Camping Cuts. En? Veul of veul?

Hahahahahaha, je zou het niet zeggen, maar volgens mij mis ik er nog een aantal. Dus mochten jullie ergens op een zolder nog een miksje tegenkomen waarvan de titel er nog niet tussen staat, give us a call! Mmmmmmm... ik realiseer me tegelijkertijd dat je, om dat te kunnen doen, moet onthouden welke 140 titels rechtsonder er al opstaan... Juist. Laat maar zitten dus (;

4 opmerkingen:

Anoniem zei

smook zegt: oliebollenmix?

Camping zei

Thanks Smook, maar stond al bij de O van Oliebol!

Camping zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

en bedankt..je ebnt zelf een oliebol, zou smoking s zeggen