zaterdag 21 juli 2007

drrrrrrrty

Toegegeven, ik had inderdaad plechtig beweerd dat ik voorzichtig was begonnen met een terugtrekkende beweging. Weg van het electrofront, maar (prrrrrrrrrrrrt, rewind) ik had óók gezegd dat het genre nog steeds enkele onweerstaanbare vloervullers biedt. En voila, daar zul je er eentje hebben. Echt electro is het overigens niet, eerder een groezelig vuilnisbakken(t)ras(h)je. Géén fris gewassen track nee, deze Homecoming van The Teenagers. En al helemaal niet nadat de viespeuken van Gun's 'N Bombs er met hun vuile vingers aan hebben gezeten. Tot mijn gróte vreugde overigens, want als dit het muzikale afval is, doe mij dan maar een abonnementje op de vuilstortplaats!

LISTEN&LOAD: Homecoming (Guns 'n Bombs mix) - The Teenagers
INFO: Teenagers on Myspace

Geen opmerkingen: