dinsdag 31 juli 2007

thriller

Oude liefde roest niet, dat weten we allemaal. En dus maakte mijn hart een sprongetje toen ik las dat The Thrills een nieuwe plaat uit hadden. Yihaaaaaaaa, Teenager heet 'ie! Eigenaars van een betonnen geheugen weten wellicht nog hoe hartstochtelijk ik The Thrills op ons oude LLReunion-blog aanmoedigde. We gaven de liedjes destijds nog punten en tot mijn grote verdriet lukte het me niet om ze een spot op de eindlijst te bezorgen. En dat zal nu weer niet lukken. Allereerst omdat we tegenwoordig niet meer aan ranglijsten doen - dan wordt het sowieso lastig -, maar óók omdat dit charmante Ierse rommelbandje kansloos outdated is. Er zullen niet heel veel mensen zitten te wachten op deze schots en scheve tweedehands Springsteen-songs vol jingle-jangle-gitaren, honky-tonk-piano's en kartonnen-dozen-drums. En ook die klagende stem van Connor Deasy helpt niet echt. Tssssss..., ik zeg: their loss! Ik blijf fan. Want oude liefde roest niet. Nooit. Toevallig!

LISTEN&LOAD:
Long forgotten song - The Thrills
I'm so sorry - The Thrills
No more empty words - The Thrills
INFO: The Thrills on the web

Geen opmerkingen: