woensdag 25 juli 2007

FIRESTARTER!

In mijn aftermath-verslag van 5 Days Off incasseerden ze al een fraai rapportcijfer en dat ga ik nu nog eens dunnetjes overdoen. BOYS NOIZE ZIJN DE BOM! Hoewel ik me er niet zo heel veel meer van herinner, weet ik nog heel goed dat de opening van hun set in de Milkyway me totaal van m'n sokken blies. Een party starter if there ever was one! Wat een beest! Rock en dance, vicious, ongenadig hard, in your face, compromisloos, extreem opwindend. Zo'n track die aankondigt dat het partijtje gaat beginnen. Het is over met de gezelligheid. PARTY HARD. Dance, dance dance!

Heb me sinds 5 Days... een hoedje gezocht naar de bewuste track en pas nu heb ik 'm. And Down heet 'ie, zéér toepasselijk. Grijp hieronder je kans. De Dirty South-riemiks is een aardige bonus, maar nog niet half zo effectief als het origineel. Dát is de boosdoener, de beul. Go for the original! En nog even een gebruiksaanwijzing: dit is dus geen track voor tussendoor, want dan komt 'ie niet aan. Draai 'm alleen als 'ie hard kan. Als jij hard kan. Want hard ga je! Ik zeg een grote, hele GROTE future LLReunion-classic.

LISTEN&LOAD:
And Down - Boys Noize
And Down (Dirty South remix) - Boys Noize
INFO: De boys on Myspace

Geen opmerkingen: