dinsdag 10 juli 2007

meer dan drie (;

Ja, niet schrikken, sentimentele bui-alert!

Deze is voor jullie: mijn lieve, leuke LL-vrienden. Gewoon, daarom. En dit saluut gaat niet geheel toevallig vergezeld van de nieuwe LCD Soundsystem-single All my friends. Niet alleen vanwege de titel, maar óók omdat ik nu al visioenen heb van hoe deze piano-gedreven club-sing-a-long tijdens de eerstvolgende Reunion voor Sixties-achtige taferelen gaat zorgen. Big hugs, handen in de lucht, samenzang, tamboerijnen, allemaal onze kleren uit... (oh nee, dat deden we nooit, da's waar). Mmmmmm.

Enniewees, James Murphy's LCD-posse is erg fijn op dreef met deze epische lange afstandstrack, die wordt opgejaagd door een old skool house-piano, roffelende percussie en een repeterende rock-riff. Géén electrokiller zoals we ze van LCD Soundsystem kennen, maar een alternatieve club-hit, very feelgood. Voor jullie, op jullie! Cheers.

LISTEN&LOAD: All my friends - LCD Soundsystem
INFO: LCD Soundsystem on the web

3 opmerkingen:

Anoniem zei

smook zegt: cheers!!

Juapo zei

Aces! Bedankt voor het sentiment met de compliments. Ik heb Sound of Silver al een tijdje op mijn schootcomputer staan ter voorbereiding van LL maar nog niet echt goed geluisterd, dat wordt tijd dus!
P.S. De Ajax headliner draait volle toeren. De stoelendans is nu echt begonnen en helaas zijn daar diverse godenzonene ij betrokken als leidend voorwerp. Ik ben heel benieuwd wel aankoop wij in de Arena mogen gaan bewonderen, Nilsson of toch Alves???

Camping zei

Juapo! Van mij mag Alves komen hoor. Minder spectaculair, maar effectiever/hoger rendement denk ik. Er moeten nog wel 1 of 2 aanvallers bij. Die Suarez van Groningen vind ik wel wat. En Dembele. (;