zondag 1 juli 2007

Plakplaatje

Dit was niet de bedoeling, want ik zou vanavond alleen maar 'heel even' wat voorbereidend mikswerk verrichten, om 'm dan later te voltooien. Ja..., 'heel even'. Gebrek aan zelfkennis? Bezetenheid? Abnormaal? Noem het wat je wil, maar ik kan er ook niks aan doen. Als ik eenmaal aan het plakken ben, blijf ik plakken.

Welke plakplaatjes hoor je hier? Véél van nu: twee keer Spoon bijvoorbeeld, maar ook puppies van Unkle, Feist, The Whip en Codebreaker. Hoogtepunten? Ja hoorrrrrrr, die vieze vuile Underworld-riemiks van de Chicken Lips natuurlijk, aan het begin. En tegen het einde zorgt Mark Knight voor de apotheose. Die laatste heeft Timmerik al ontdekt, las ik in de comments. En terecht. Susan is volgens mij absoluut een serieuze kandidaat om aan te schuiven bij het selecte clubje classics des LLReunions.

'Camping blijft plakken' dus: een nogal gevarieerde miks. Jong en oud, bekend en onbekend, hard en zacht, gitaren en bieten. Met liefde en véél plezier voor u aan elkander geplakt. Hopelijk blijft 'ie kleven.

LISTEN&LOAD: Camping blijft plakkenClick pic 4 tracklisting! Oh ja: ben vergeten in het artwork Mountains van Prince tussen Eric Matthews en Dr. T te zetten. Die zit er dus ook in...

Geen opmerkingen: